Khamis, 27 Ogos 2009

Blog Aku_KRS


Assallamualaikum,


Aku tinta sedikit catatan dalam blog ini sebagai renungan dan rujukan buat sesiapa yang ingin meneruskan perjuangan dalam Kadet Remaja Sekolah (KRS). Aku mungkin bukan orang yang terbaik, sekadar ingin berkongsi sedikit pengalaman semasa bersama-sama dengan Allahyarham Guruku, En. Muhammad Thani Shaa'ban Al-Farisi, Cikgu Amiruddin, Abang2 Kadet Putera Islam Malaysia, Rakan2 seperjuangan dan Adik2 KRS dari dulu hingga sekarang. Semoga sedikit pengalaman ini dapat bersama-sama kita teruskan perjuangan mendidik anak bangsa yang telah terilham daripada Cikgu Thani kesayangan kita semua.

Suka juga aku ingatkan bahawa blog ini bukan rujukan rasmi KRS tetapi cuma sekadar rujukan pengalaman yang bakal aku kupaskan secara ilmiah dan terperinci. Aku harap semoga Allah berikan aku kekuatan, semangat dan dorongan untuk aku terus menulis blog ini dan seterusnya tetap dalam perjuangan KRS itu sendiri.

Setiap pendapat yang aku bakal kupas merupakan daripada pengalaman aku sendiri bersama-sama dengan setiap individu yang terlibat secara langsung atau tidak langsung dalam perjuangan KRS ini. Setiap orang pasti melalui pengalaman dan tawa tangis yang berbeza. Dari itu lahirlah pendapat yang berbeza juga. Ingin aku tegaskan di sini bahawa setiap pendapat aku adalah lahir daripada pengalaman aku sendiri. Maka, sekiranya terdapat pendapat yang bercanggah dengan sesiapa sekalipun, aku tetap dengan pendirian aku. Aku harap semua yang membaca blog ini dapat mesej yang aku cuba sampaikan. Sekian.